Powrót !





Dawno... dawno 
temu, bo około 3 lata temu miałam przyjemność prowadzić na platformie Blogger swojego pierwszego bloga, który według mnie odnosił sukces. Jednak wtedy moje spojrzenie na świat zmieniało się non stop i to, co zamieszczałam z czasem, stawało się tylko obowiązkiem i nie czerpałam z tego przyjemności... Niestety doszło do usunięcia bloga i zakończeniu swojej działalności w internecie.

Teraz wracam z większą motywacją, chęcią do działania i myślę, że zostanę tutaj na kolejne kilka lub nawet kilkadziesiąt lat. W tym momencie chciałabym Was bardzo zachęci do zaobserwowania mojego bloga na nowo i czytania coraz to nowszych wpisów. Postaram się by pojawiały się one regularnie !


7 komentarzy:

  1. Oby teraz pisanie bloga sprawiało Ci przyjemność. Życzę powodzenia bo wiem doskonale o tym, że czasem człowiek zniechęca się do pisania . Ja też miałam przerwy w pisaniu jednak zawsze gdy wracam czerpię z tego mega radochę. Mimo, iż posty nie pojawiają się regularnie jak w zegarku to czuję się z tym dobrze bo daje sobie przestrzeń - chwile oddechu by się nie zniechęcić do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo, również mam taką nadzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Witamy z powrotem! O czym będzie blog?
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Jeśli potrzebujesz pomocy z design, chętnie pomogę :)

      Usuń
  5. ja też niedawno w sumie zaczełam. Z dnia na dzień będzie tylko lepiej i lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, aby się udało. Sama nie raz miałam doła, nie pisałam, nie pisałam, ale wkrótce podnosiłam się i tak piszę już ponad 4 lata. Raz lepiej raz gorzej, ale staram się w miarę regularnie :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Kanoshi , Blogger